22 Aralık 2014 Pazartesi

yusra'nın bahar sofrası

Merhaba, merhaba kucak dolusu merhaba.. Blogumu bu kadar özleyecegimi bilmezdim :) Sorunu giderdim ve sanıyorum artık tembellik yapmayıp sayfamı daha sık guncelleyeceğim.. Ve ilk postumu bu muhtesem sofra ile yapmak istiyorum. Hafta içi de tarifleri yayınlayacagım inşallah demek de fayda var tabi :) 
Gün sofralarınıza, Cay davetlerinize güzel fikirler verecegini düsünüyorum..
Sevgilerimle 

Resimleri oldugu gibi natür yayınlıyorum umarım begenirsiniz cünkü laptopumu degistirdigim icin tüm programlarım da eskisiyle gitti. Tekrardan yuklemem lazım ama o surecı beklemek ıstemedım



2 yorum:

Fincan Teyze dedi ki...

çok zarif...

Fulya Süzen dedi ki...

Gerçekten şık bir sofra...
Afiyetle olsun:))
fulyapimlezzetler.blogspot.com
Sevgiler...

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe