19 Haziran 2010 Cumartesi

arnavut ciğeri ve soğan piyazı


malzemeler
500 gr kuşbaşı doğranmış ciğer
1 su bardağı un
3 adet patates
karabiber
tuz

hazırlanışı

İyi bir ciğer yapmak için bir kaç püf noktası var. Birincisi ciğer yıkanmaz geniş tepsiye un karabiber ve tuz dökülür ciğerler harmanlanır  unları silkelenir bol sıvıyağda üç dakika kadar kızartılır. Ben ciğerimi yıkarım yıkamadan yiyemem. Ve piştiğine emin olana kadar kızartırım bu 10 dakika sürsede :) tercih sizin püf noktalı yada değil :) patatesler kuşbaşı doğranır sıvıyağda kızartılır ciğerlerle karıştırılır.

soğan piyazı
4-5 adet kırmızı kuru soğan piyazlık doğranır üzerine tuz serpilir ve ovulur yıkanır suyundan arındırılır üzerine hafif tuz, sumak ve maydonoz yaprakları konur karıştırılır. (maydonozum kalmadığından taze kekikle yapmıştım bu şekliylede güzel olmuştu.)



4 yorum:

ebru dedi ki...

ooo ablacım ellerine sağlık. bayılıyorum ciğere helede yanında soğanla.........

yemekbiraşk dedi ki...

canımcım ağız tatlarımız aynı :) görüyorum sende sık yapıyorsun :)

Özlem Avcı-mutfaktayimm dedi ki...

Canım etkinliğime göstermiş ilgiden dolayı sana çok teşekkür ederim. Daha önce mail olarak bilgi verdiğini iletmişsin ama hatırladığım kadarıyla mailin bana ulaşmadı. Tarifini sitemde yayınladım. Vermiş olduğun link bağlantı hatası verdiği için sadece adresini yazıyorum. Bilgin olsun.

Sevgiler...

yemekbiraşk dedi ki...

ben teşekkür ederim özlem hanım ilginize... umarım çok sıkıntı vermemişimdir. sevgiler

Special design for Yemek Bir Aşk by GeCe